Stiri
Gwyneth Palthrow a devenit imaginea unei bauturi alcoolice
Cu toate ca este insarcinata in luna a patra si chiar daca nu consuma alcool, cecul incasat, in valoare de 7 milioane de dolari, a convins-o pe Gwyneth sa treaca peste principii si sa devina imaginea Martini. Potrivit unui reprezentant al firmei Martini, se pare ca Palhtrow nu a fost de acord ca reclama sa fie difuzata in America si in Marea Britanie, pe motiv ca lumea de acolo stie ca nu consuma alcool. Recent casatorita cu solistul trupei Coldplay, Chris Martin, actrita si-a petrecut deja patru zile in fata camerelor de luat vederi pentru doua reclame televizate, realizate pentru celebrul vermut. Intr-unul din spoturi, Gwyneth se afla intr-o camera de hotel, se ridica la un moment dat din pat, aparent dezbracata si se indreapta spre bar pentru a pregati un pahar de Martini, pentru ea si pentru iubitul ei. In cea de-a doua reclama, Palthrow se afla la o ferma, intr-un peisaj idilic si urmareste apusul de soare, alaturi de mai multi prieteni.